lördag 2 oktober 2010

Är lite, lite smått irriterad...

Jag håller på att bli galen. Jag klantade mig tydligen med phonen. Orkar fan inte detta. Nu har jag ingen telefon. Hur ska det gå? Jag känner mig naken, utsatt och nervös utan telefon... vad ska jag göra om jag missar tåget? Vad ska jag göra om jag inte hittar folket på centralen? Tänk om det händer något någonstans så någon behöver få tag i mig? Jag är helt utlämnad till mitt eget öde.

Jag vet att man klarade sig fint utan telefon förr i tiden (typ på stenåldern), men ni ska veta att jag är evigt tacksam över att jag lever just nu i detta it-samhälle.. det är min grej och utan min grej är jag lite naken...

Är sur på iPhonen också.. sjukt irriterande att jag failade.. och sjukt irriterande att en sån liten jävla miss ska göra så att inget funkar. Om jag bara hade en telefon att ringa upp f-tre, men nej... om jag bara kunde logga in på "mitt-f-tre" men jag kommer inte ihåg lösenordet och då är de snälla nog att skicka lösenordet som sms till telefonen. Tack för den puckon!

Nu ska jag ta mitt sura arsle och pallra mig iväg till centralen. Wish me luck!

Inga kommentarer: