onsdag 29 september 2010

onsdagstankar som sprider budskap

Okej att det börjar bli lite kyligare. Okej att jag som är ute hela dagarna börjar bli sugen på att ta fram mössan (den tunnaste varianten, alltså höstmössan), men gåsjacka? Nu? Vad ska ni ha sen i vinter, när det är tio minus?

Halsont. Rätt stabilt ändå. Det går varken upp eller ner.

Shoppade igår. Påsarna ligger i en hög i köket. Pallar inte packa upp. haha. vad har hänt?

...och NEJ det heter inte "dagis", det heter förskola!!! (bara för att det är min blogg och för att jag skriver vad jag vill i den.. jag är ju ändå kung!)På vilket museum lämnar ni era barn ni som lämnar dem på "dagis"? Daghem och förskola är två helt skilda verksamheter och idag existerar inget som heter daghem a.k.a "dagis".

Nu känns det lite bättre.

Inga kommentarer: