fredag 3 september 2010

Fy vad äckligt!

Jag är lite småstolt över min farstubro måste jag erkänna. Jag tycker att jag har gjort den rätt mysig. Det är en liten myshörna för mysiga stunder med kärleksfulla budskap och mycket blommor. Därför fattade jag inte riktigt vad mrMan menade med att det låg ett mushuvud på bordet när vi kom hem från mor och far nu. Det kan inte ligga ett mushuvud där. Varför skulle det göra det? "Det är inget mushuvud, det är en blomma från rododendron" säger jag medan jag lutar mig lite närmare och upptäcker att det faktiskt är ett jävla mushuvud. Eller sorkhuvud eller något med två långa jävla framtänder. Min mysiga fina farstubro är besudlad. Nu är det krig. Kommer här och ha köttfest på min bekostnad, vi ska nog allt se vem som vinner det här kriget.

Game on, birdies!

Inga kommentarer: