måndag 2 augusti 2010

Too cool for school

Det enda man hör överallt är folk som är deppade över att börja jobba igen. En del har någon/några veckor kvar på semestern och har redan ångest över att det snart är dags.

Vet ni vad som är så jäkla skönt?

Att jag älskart! Idag började jag jobba igen och jag somnade med ett leende, vaknade med ett leende, har jobbat med ett leende och har fortfarande ett stort leende i nunan. Jag älskar mitt jobb. Jag har haft världens bästa semester, tre veckor har känts som fem eftersom vi gjort saker precis hela tiden.

Semestern var ett nice avbrott men nu är jag back in B!

1 kommentar:

Unknown sa...

Håller med om att det är nice att komma tillbaka till arbetet. Vardagen kan också vara semester om man har rätt inställning och tar vara på den tid man har.