tisdag 24 augusti 2010

Att blogga om stora händelser

"Ska du inte blogga om bröllopet?", frågade MrMan. Jag svarade ärligt - Hur ska jag kunna om blogga om något som är så stort? Hur kan jag med ord skriva ned vad det betydde, hur kan jag förklara en sån bra dag så att det ger rättvisa till hur det var? Det är i princip omöjligt. Jag kan bara berätta att det var den bästa dagen i mitt liv och jag är så otroligt tacksam för att jag har så många fina vänner, en underbar familj och världens bästa släkt. Och en underbar ny släkt såklart! Jag är så otroligt lycklig. Det går som inte att beskriva, jag bara hoppas att ni vet vad ni betyder. Vad vore jag utan er alla??!!?!

Och min man =) Han är det finaste som finns i hela världen. Jag överrumplas varje dag över mina känslor för honom. Du är det bästa Älskling!

Nu ska jag njuta av mina två underbara syskon ute i spåret! Hurt hurt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och TACK Du Enmma för att du har den inställningen till livet som du har. Jag menar inte att livet är lätt eller att man inte ska ta det på allvar. Men du är en fantastisk förebild. Och jag önskar varje dag att jag vore lite mer lik dig och att det slutligen är jag som får stå där och känna att jag valt rätt... Stort tack igen och puss puss din Klitta