fredag 16 juli 2010

En dag för ompackning

Så har denna dag tillbaka i civilisationen passerat. Vi har tvättat och handlat en del grejer inför Grekland och nu håller vi på å packar igen.

Vet ni vad? Jga har blivit en sån trädgårdstorsk att jag faktiskt saknat min trädgård när vi varit i skärgården. Det första jag gjorde när vi kom hem igårkväll var att kolla läget med allt. Dock vet jag att jag lämnar min kära trädgård i trygga händer hos mor och far! Har fixat lite idag, vattnat gräsmattan (rain please?), bundit upp tomatplantorna och klippt ner buskar som angripits av marodörer. Nu ska den väl klara en vecka till.

Så imorn sticker vi. Surf's up!

...wait for it...

Vi tar inte med någon dator. Vi som är de mest datorberoende människorna på denna planet tänker lämna datorerna hemma, allihopa! MrMan har dock fått ett nytt beroende som kallas iPhone... (mycket svårt att få bort, försökte kidnappa den idag på shoppingturen men han tog snabbt tillbaka den, damn!)

Så, mina vänner, jag antar att vi hörs om en vecka!

Bye Bye Danny!

Inga kommentarer: