måndag 7 juni 2010

We have a situation here

MrMan fick köra en adrenalinspruta på flighten till Finland. Vi har fan rest land och rike runt och han har aldrig fått i sig några nötter men på flighten till Finland har de lite svårt att förstå vad det betyder "att vara allergisk mot nötter" vilket språk man än säger det på. Grattis Finland!

För övrigt grymt trött, och lite ledsen över denna oplanerade gräsänkehappening. Oftast är de ju inplanerade, gräsänkeperioderna. Dumma Finland.

Och så har jag blivit så otroligt glömsk så det finns inte. Jag har för mycket i mitt stackars lilla huvud. Glömde bort att jag skulle vara hundvakt, glömmer bort hur mycket som helst på jobbet, har ingen koll på planeringen inför helgens kalas, glömde även bort att en kursare skulle komma och lämna böcker till mig idag på jobbet. Ångest! Hon fick nog snurra ett tag eftersom jag såklart inte hade min mobil på.

Önskas i födelsedagspresent:

one spare brain, por favor

Inga kommentarer: