torsdag 3 juni 2010

Go go goooo!

Vårruset igår. Drog mig runt de 5 kilometrarna på 32.04.. jag är nöjd! Cyklade till jobbet idag (!!!). Insåg på cykeln, ungefär halvvägs, att det var längesen jag cyklade så pass långt. Väl framme, 5 minuter för sent eftersom jag dog lite i slutet, så hoppade jag ut på gården och gjorde segertecken.. haha.. mina kolleger måste tro jag har en skruv lös ibland. Sedan skulle vi iväg på cykelutflykt och mitt "seating-area" kände inte längre för att sitta på sadeln. Ni vet hur det kan kännas när man är lite ovan? Mmm.. precis! Men jag kämpade på. Fyra timmars cyklande... Sen var det dags att ta cykeln hem igen. Vid det här laget satt jag helst inte ner. Mötte upp Mojjan på Maxi och handlade ett bord till min farstukvist. Raceade sedan hem och kom cirka två minuter efter mojjan som ändå åkte bil från Maxi. Inte illa pinkat. Men benen var som spagetti och jag är inte så sugen på att sätta mig på sadeln igen imorgon. Believe me, I´m NOT!

Men det var nice att cykla. Men man får la vänja sig lite i taget.. hahaha!

Inga kommentarer: