lördag 26 juni 2010

Gibbon slackline

Vi är tillbaka hemma efter midsommar som till min lycka spenderades ute på Ingarö. Ätit gott, lekt lekar, snapsat, sjungit, jonglerat, skjutit luftpistol, lekt med kids, sjungit allsång med allt folk nere vid bryggan, slagit huvet i ett träd, insett att torrt gräs i sluttning och bara fötter kan vara livsfarligt, petat bort världens minsta fästingar från fötterna, lyssnat på snark, vaknat först av alla, gått promenad, njutit av solen, ätit supersmarrig ost, spelat munchkin, druckit öl och sist men absolut inte minst gått på min Gibbon slackline. Bästa presenten!!! Jag bugar och bockar =)

Det var förbannat svårt. Men andra dagen började jag få häng på det och gick faktiskt fram och tillbaka en del på linan. Sjukt skoj!!!! Väntar dock ett tag med att ta upp bollarna eller käglorna på den där.. haha.. jag vill inte dö riktigt riktigt ännu!




1 kommentar:

pa sa...

Wow, utan skyddsnät!