måndag 24 maj 2010

Gratis är gott!

Jag var hos tandläkaren gratis idag. Yep, ni hörde rätt - gratis! De tyckte väl synd om mig och min käft och min sinande plånbok. Den här våren har x antal tusen bara seglat iväg bort till tandläkare här och där.. och det är inte slut än. Kanske efter utdragningen av visdomstand, kanske inte.. vi får la se hur detta här som händer där inne nu utvecklar sig. Om det inte blir bättre om några dagar har jag ytterligare en gratis tandläkartid på måndag. Tur i oturen?

Plus att jag, som haft så svårt att hitta bra tandläkare, kanske har hittat en jag gillar. Jag menar, så mycket jag sprungit hos olika folk nu på sistone vore det väl sjukt om jag inte skulle träffa på nån som var bra.

Nu ska jag smörja in käften med smärtstillande och gå och sova. Att smörja insidan av munnen med salva är ungefär lika kul som det låter!

Men jag klagar inte, jag bara låter bli att äta i onödan!

Inga kommentarer: