lördag 20 mars 2010

Håll i hatten!

Jag sitter i mitt nya hus.
På mitt nya golv.

Vi har flyttat idag. Det gick bra och jag vill tacka alla som hjälpte till. Mojjan, Dadilo, Bamsebums och underbara Svärmor som lagat en hel kalasbuffé till hela flyttsällskapet. Och då snackar vi mat alltså. Brorsan, Benk och Bonk också! Och så kan jag ju passa på att be om ursäkt för eventuella bestämda idéer och direktiv jag gett. Vet om att jag är rätt anal vad det gäller detta och att jag är årets värsta kontrollfreak vad det gäller mina packade grejer. Haha! Sorry för det, men alla verkar kommit levande ur dagen i alla fall!

Jag har just insett att det är sjukt mycket lättare att bädda en säng man kan gå runt ordentligt. Nice! Sitter nu på golvet och bloggar med datorn i knät. En av svärmors underbart goda rödbetspiroger i handen och inväntar MrMan som är och hämtar gitarrer. Sedan ska vi ta oss en drink =)

Förorten here we are!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅHHHH va nice!!!! Jag är så avis... vill också ha ett hus!!!

Anonym sa...

ÅHHHH va nice!!!! Jag är så avis... vill också ha ett hus!!!

Lottis sa...

Haha..vad kul att du är rätt anal vad gällar sånt! Andra skulle va mer blygsamma å säga att dom är banala! :)