onsdag 17 mars 2010

Börjar ana en viss irritation..

.. inuti mig själv. Vet ni varför? För att folk ska vara ute i sån jävla god tid med allt som har med bröllop att göra. Jag pallar fan inte.. chilla people, chilla! Satt och försökte övertala en kvinna om att få lite förlängd tid på ett beslut i en jäkla kvart. Hon var hård men jag gav mig inte.

- "Antingen ger ni mig lite längre tid eller så bokar vi någon annanstans!"

Jag fick lite längre tid. Jag vet att folk sa att det skulle bli mycket meck. men det mesta beror ju på att man måste veta så jäkla mycket. Och jag vet inte riktigt ännu. Det är ju massor av tid kvar.. varför måste alla ha alla detaljer redan nu?

Jag är lite less!
Just nu!

Nu ska jag flytta och jag tänker strunta i alla som väntar på mina samtal.. det kan dom gott ha. Stressade jäkla människor!

1 kommentar:

Natalie sa...

Äsch strunta i dem, det är ERAT bröllop inte deras, de vill nog bara känna sig lite viktiga ;)Lycka till med flytten idag!