tisdag 1 december 2009

Tomteverkstad

Jag har idag gjort alla mina inköp för årets julkort. Jag känner att årets julkort blir lite roligare än förra årets. Det är så roligt att göra kort. Fast MrMan säger åt mig att det ser för bra ut. "Man måste ju se att du har suttit och gjort dom för hand!" Haha.. Jag tror att de flesta vet att jag är en sucker för pyssel och speciellt då kort!

Tänker inte visa de färdiga korten ännu eftersom det blir så trist för de som ska få dem (dom kort som står bak i bilden är inte färdiga ännu så det är ingen miss). Men jag kan lägga ut en bild senare =)

Har 8 kort färdiga.. bara 22 kvar.. de får vänta till imorn för nu har jag ont i nacken av allt knåpande!

2 kommentarer:

Domi sa...

Hmm undrar om jag kommer få något kort? Troligen inte.

Men om jag får ett kan du få ett tillbaka :)

Lillis sa...

Det vet man aldrig =)