söndag 13 december 2009

Borat

Har ni sett Borat? Tyckte ni den var bra? Jag har länge tänkt att det inte är en film jag skulle tycka var rolig. Jag var länge rätt övertygad om att jag skulle tycka den var fånig. Men så finns det så otroligt många människor som lovordar denna film så nånting måste den ju ha. Därför hyrde jag den i denna veckas filmraid (jag börjar också ha slut på filmer att hyra då vi avverkar cirka tre i veckan). Vi satte på den ikväll. Vi skrattade en gång i början tror jag. Sedan tittade vi ungefär en kvart och sen pallade jag inte mer..

Jag - "Vad tycker du om filmen?"
MrMan - "Riktigt jäkla kass..."
Jag - "Vi stänger av va?"
MrMan - "Absolut!"

Det händer typ inte att jag stänger av en film. Det händer ganska ofta att MrMan går och gör något annat men jag är en sån där som måste se klart. Men den här var exakt så som jag trott. Riktigt kass. Jag förstår inte riktigt vad det är folk tycker är så bra. Humorn är rolig när man hör det liksom sådär i första stund men efter ett skämt är man ju less.

Nä.. fy sjutton! Riktig jäkla skitfilm!

3 kommentarer:

Miss I sa...

Men skam på dig Emma! Då har du helt enkelt inte förstått vad Borat går ut på. Han är ju intelligent, visar på människors dumhet. Men på ett förnedrande och roligt och underhållande sätt.

Har du inte sett Borat innan filmen?

Lillis sa...

Nått klipp sådär har man väl sett men jag har inte varit något stort fan då heller... Nja, jag vet inte riktigt, det var väl inte min grej helt enkelt. Eller vår, eftersom MrMan nästan var mer anti än mig =)

P sa...

Åh herregud! Det som är världens bästa film. Jag skrattar så jag dör varje gång jag ser den. Kan jag komma över detta? Återstår att se..