tisdag 3 november 2009

Osympatisk människa...

Det är verkligen inte ofta jag stöter på människor som jag inte klarar av. Men det finns en. En person som får mig att vilja smälta in i väggen om jag möter henne i en korridor och som får mig att strunta i att skaffa nytt lånekort om hon sitter i helpdisken på biblioteket... Ja, precis.. hon jobbar där och gör livet surt för mig. Idag hade vi henne även i en litteratursökningskurs. jag är seriöst chockad. En mer osympatisk människa får man fan leta jävligt länge efter.

Fem svarta kameler till henne.. och ett majoritetsbeslut i örådet om omedelbar avskedning!!!

3 kommentarer:

Nero sa...

Vem menar du? Sura tanten är väl borta från LHS? Och hon kan väl inte hållit litteratursökningskurser heller? Men en sak är säker, det jobbar många sköna karaktärer på biblan på Konradsberg!

Lillis sa...

Hon den där lilla tjocka.. som alltid är väldigt barsk!

Jopan sa...

Chocken har äntligen släppt, men den satt i lääääänge.. Ut med henne bara!!