måndag 23 november 2009

Inte optimalt men jag klagar inte..

Jag måste ju säga att med så mycket flyt jag haft på sistone så kan jag inte riktigt klaga på den förkylning som just nu boat in sig i framförallt mina bihålor men också lite här och där.

Jag måste bara få konstatera att det inte är optimalt att vara så förbannat snorig samtidigt som man har en av världens bästa näsblodsnäsor. Snytning är alltså inte min favoritsysselsättning eftersom det oftast slutar med rött flytande istället för gult/genomskinligt flytande. (Vilken färg har snor egentligen?)

Men, läget är detta: Vi ska på konsert ikväll. Det ska inget sätta stopp för. Därför ska jag nu väcka min karl ur dvalan i soffan, ta mina halstabletter och stappla mig ut för att lyssna på lite skön musik. Jag kan ju lugnt säga att vi inte kommer vara de där som står längst fram och hoppar.. haha..

Inga kommentarer: