torsdag 19 november 2009

Gräset är grönare (och enklare att komma åt) i förorten...

Dagen har kommit. Kan ni tänka er? Som jag har väntat, som jag har längtat... Äntligen är det klart, fixat, done, påskrivet. Jag är med hus, eller vi är med hus. Jiiiiiiiiii!!! Ingen mer sommar i stan. Lycka! Back to the hoods. Stan har varit bra, men stan är en transportsträcka till nästa etapp som nu har kommit. Min egen lilla trädgård, den är inte stor, men den är min! Jag som aldrig velat ha en trädgård. Vad har hänt?

Kan inte riktigt fatta att det är sant.. är det sant? Jag vete fan...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är det sant! SHIT va avis jag blir!!!! Jag vill också ha ett hus. Vi har varit på några visningar, men inte hittat det perfekta (till det perfekta priset) än...

Lillis sa...

Vi ihar sprungit på visningar ända sen i april tror jag.. Sen genomled jag en sommar i stan och tänkte att vi kommer aldrig hitta vårt lilla hus. Men så nu plötsligt!

Men ni har ju precis flyttat?

Anonym sa...

Spelar det nån roll? Jag vill ha ett hus ändå...

Malin sa...

Shit! Grattis! Vad kul! Härligt! Ockej, jag ska sluta med enordsmeningar nu. Så roligt för dig att få en egen liten plats på jorden :-) När flyttar ni?

Lillis sa...

Sandra: Jag tänkte att man kanske vill bo in sig lite.. men det är klart... ett hus komemr ju alltid vara ett hus!

Tjallis: Tackar =) Det blir inte förns i mars så det är lite tid kvar. Jag får en sista vinter i hufvudstaden. och så hinner vi sälja lägenheten, det har ju som gått så fort detta! Att köpa hus är knappast en lång utdragen process.. det bara säger SWISSSH och så har man ett hus i handen!

Miss I sa...

SHIT! GRATTIS! Fan vad häftigt! Riktigt riktigt häftigt :D Fattas väl bara kiddo nu? Hehehe :)