tisdag 27 oktober 2009

SkolForum - OH JOY!

SkolForum måste ju vara typ det bästa som finns. Man sätter på sig sin namnskylt och sedan går man in i ett helt hav av spännande grejer. I år fick jag bland annat med mig detta hem:


Jättefina kort på insekter där man även kan se vilken typ av miljö de lever i + en instruktionsbok.

En pop-up bok. Har letat sådana här i evigheter så jag blev som ett barn när jag såg de ligga där på ett bord =)

Detta är insidan av spökhus-boken. En del av insidan. Finns massa spännande flikar att dra i och olika saker att kika på.

Det blev en liten Karlsson också. Jag kunde inte låta bli. Och en jätte-tärning som man kan ha till hur mycket bra grejer som helst. Särskilt bra för samling.

Denna fick man på köpet när man köpte spökhus-boken. Det är ett pop-up-dockskåp.

Så här ser det ut uppställt.

Och inuti.

2 kommentarer:

Ems sa...

För mig blev det 10 barnböcker, en ljudbok, ritpapper, pennor, några almanackor och en gruffalo. Alla julklappar fixade.

Lillis sa...

Gruffalon var jag också sugen på.. =)