tisdag 20 oktober 2009

Rainy Days Here I Come!!!

Jag har länge varit på jakt efter ett nytt regnställ. Jag har använt pappas gamla som har några för många år på nacken och dessutom är inköpt på en bensinmack. Igår tog min handledare på sig det snyggaste regnstället jag någonsin sett. jag menar, hur ofta träffar man på ett riktigt snyggt regnställ? Inte så ofta! De ska alltid vara i så fula färger och hänga i rumpan...

Så jag åkte helt enkelt till HÖÖKS och köpte ett likadant.

Jag gillar´t!



Blev så till mig att jag tog en liten svängom.. eller nått?.. haha!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst...jag har också fixat regnställ,dock måste jag använda de jag får på jobbet sen...Mitt är bättre, snyggare..men men

Anonym sa...

Schysst...jag har också fixat regnställ,dock måste jag använda de jag får på jobbet sen...Mitt är bättre, snyggare..men men

Lillis sa...

Varför måste du det?

Anonym sa...

Nån policy av nått slag. De vill att man använder deras kläder.... jag anser att mina är bättre, men jag får väl rätta mig in i ledet antar jag...

Det har varit så på flera ställen där jag sökt jobb.. Visst tycker jag att det är bra att man får personalkläder, men man kan väl få välja???
Framförallt vill jag gärna använda min dunjacka på vintern, men de ville de tydligen helst inte att man gjorde.... satsa istället på rejäla kläder under...
På måndag ska jag dit. Måndag. SJukt snart. Jag är nervös och skitskraj.

tjebbs sa...

HÖÖKS, det var som fan! Go ridsporten!

Lillis sa...

Vilken trist policy! Jag vill kunna ha vilka kläder jag vill. De som är bäst för mig liksom. Hoppas jag får det på den arbetsplats jag hamnar på =)

HÖÖKS is the shit Klitt!

Sandra sa...

Ja det känns sådär faktiskt. Jag har under åren lixom investerat i lite nya kläder. De kommer ju komma till användning i jobbet sen. Men vi får väl se hur hårda de är på den här punkten i verkligheten…