fredag 16 oktober 2009

Nu är det kallt

Under sommarhalvåret klagar jag på värmen i vår lilla lya.

Nu är det snart vinter och det är fruuuuktansvärt kallt här inne.. Jag har tagit tag i saken och satt på elementen. Och jag tror inte bara utan jag vet att MrMan kommer påpeka det när han kommer hem.. Sen kommer han att skruva ned dem..

Jag hade på mig vantar nyss.. haha.. men det var svårt att skriva på datorn med tumvantar så de åkte av. Raggarsockorna är på och den nya storkoftan.. I like!

Lägg märke till mina mormors-stövlar. Jag har ärvt dom av min mor som ärvt dom av sin mor. Det är alltså min mormors gamla stövlar och jag älskar dom. haha. Jag älskar dom mest just av den anldeningen att de var min mormors en gång i tiden. Och de är fortfarande hur bra som helst. Jag har testat dem i djupa vatten =)


Inga kommentarer: