tisdag 6 oktober 2009

Fråga :

Hur länge orkar man sitta och försöka koncentrera sig på något som är så fruktansvärt tråkigt att man helst av allt bara vill sjunka genom golvet och försvinna ut i universum?

Efter en otroligt långdragen förmiddagsföreläsning och en stund in på eftermiddagsseminariet (som också visade sig vara en föreläsning) så kom jag fram till att jag klarade det till kl.14. Eller det var så länge jag var tvungen att klara det. Då skulle vi ha grupparbete. Men Parks ställde så många frågor att jag i desperation såg att minutvisaren sakta men säkert gick över hel... GAAAHH! Jag står inte ut...!!!

Jopan drog till några kommentarer (HEJ DÅ! - hahaha) och gjorde dagen något mer uthärdlig men asså.. satan i gatan vilken trist LHS-dag!

By the way!
Listan över saker som någon gång bara måste göras
Punkt 378 "Ta en truddelutt på LHS-pianot" Check!

5 kommentarer:

Jopan sa...

Måste säga att jag är imponerad över dina pianokunskaper - jag gillare! Vi kanske tom måste fixa fram en liten synt till FESTEN! ;)

När det kommer till mina kommentarer på föreläsningen måste jag ju bara påpeka att jag själv anser att de var mycket tänkvärda och intressanta! Eh....NOT! Fy fan!! Haha!

Lillis sa...

Hahaha! En synth på festen, det vore nått det! så kan du sjunga till "La la lalalalala la la"... haha!

Äsch ibland är man lite förvirrad av alla etiska uttryck.. Jag tänkte mer på dina plötsliga utrop till damen i Ellen och Jenny.. hehe!

Anonym sa...

Eh vilket av dem... jag gissar på det i korridoren antingen i hus Z eller hus T... men jag har hittat massor med pianon lite överallt i O...

Jopan sa...

Hahahaha! Ja, dom plötsliga uttropen hade jag förträngt! Fy fan, jag garvar bara jag tänker på det.. :D

Lillis sa...

Det var pianot i Z-huset! Vart fasiken ligger O?