torsdag 24 september 2009

Vem är du?

Okej!
Jag läser så många bloggar och jag vet att såna här inlägg oftast inte alls ger så bra utslag. Men jag är så nyfiken och det skulle vara sååå roligt om åtminstone några skulle kommentera!

Jag ska tydligen ha i snitt 32 unika läsare per dag.

Jag vet på ett ungefär vilka häften av dessa är (tror jag). Men jag kan ju vara helt ute och cykla också...

Kan ni inte bara skriva en liten kommentar? En liten en?

Jag skulle bli så glad =)

Ser det som ett misslyckande om jag inte får minst 10 kommentarer!

12 kommentarer:

Lillis sa...

Kom igen nu då.. Annars tänker jag ge mig själv tio kommentarer!

Här är nummer 1

Anonym sa...

Jag är ju här dagligen i alla fall!

Anonym sa...

Jag kommenterar ju på facebook!

/ Domi

Nellie sa...

Här kommer en från Skeå

Ems sa...

Jag tittar ju in då och då fast mest när vi skriver tenta förstås.

Malin sa...

Jag kikar in här så fort jag ser på Bloglovin att du har skrivit något :-)

Nero sa...

Du vet att jag är här ibland. Du har ju som sagt nån slags spionutrustning.

MrMAn sa...

Åhh vad du måste ha tråkigt!!

Klittan sa...

Okej jag ger dig den 9onde kommentaren =) Men du vet ju redan att jag läser din blogg... PUSS

pa sa...

Här kommer den tionde! Jag håller koll vareviga dag!

ma sa...

Jag läser vareviga dag, fast nu är jag är sjuk och krasslig och har missat regelbundenheten.

sys sa...

Jag laser varje gang jag har tillgang till internet!