torsdag 3 september 2009

Framtiden är nära

Så var den här. Dagen då vi smygstartade examensarbetet. Introduktionsföreläsning och en första handledarträff. Vi skriver på pedagogiska institutionen. Jag är riktigt nöjd med mitt val. Det känns riktigt bra - seriöst! Palme var guld. Skulle lätt kunna tänka mig att ha honom som handledare. Hellre en hård och seriös än en slapp och flummig lärare liksom.

Vår handledare är genusforskare. Yey! Vår grupp verkar riktigt bra. Vi hade ett riktigt bra och givande gruppsamtal idag och vi alla hjälpte varandra att komma igång.

Jag och Jopan kör igång imorn. Då jävlar blir det brainstorming så det står härliga till.

Jag är taggad! Sjukt taggad!

4 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till! Du vet att du har ett bollplank här också :-)

Lillis sa...

Grrrrreat! Det uppskattas =)

Miss I sa...

Det är jävligt najs att läsa om din fantastiska entusiasm, Emma. Håll hårt i den!

Lillis sa...

Men det är helt underbart att plugga Barret! Jag håller tummarna för att du kan börja plugga nått av det du ville =) Du hade en lång lista =)