söndag 30 augusti 2009

På insparkspuben

Vi diskuterar hur vi ska välkomna Domi som är den sista att sluta upp för kvällen och jag kläcker idén att det skulle vara skoj om vi typ ställde oss på ett led mitt emot varandra med händerna uppsträckta så att det blir som en tunnel som Domi måste springa igenom när han kommer.. De andra spånar vidare och vi pratar om annat.. Så plötsligt säger någon: "Nu kommer han!" och hela bordet töms... haha.. "What the fuck?" tänker jag och tittar bort mot dansgolvet där hela gänget nu ställt sig mitt emot varandra och bildat en tunnel. Jag tvingar Willywonka att sitta kvar med mig så jag inte ska vara den enda som bangar på min faktiskt rätt oseriösa idé som nu ser fett sköj ut. Ett härligt gäng, I have to say =)

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lillis sa...

Hörrö Herr Nero! Vad är det för stil att kommentera och sen ta bort kommentaren..?? Sicken tur att jag har spionprogram =)

Nero sa...

Haha, ja inget kommer man undan med i dessa Ipred-tider... Jag tycker hursomhelst att tunneln ska bli en tradition för den som kommer sist på våra utekvällar!

Lillis sa...

Det kan jag hålla med om.. nästa gång kanske jag till och med joinar =)