fredag 10 juli 2009

Sommarböcker

Ska packa böcker inför vckan i paradiset men vet inte hur många jag ska ta med. Tre? Fyra? Hur många läser jag? Kan inte riskera att vara utan bok.. Den vänstra högen är redan läst.. junis skörd!

Aldrig fucka upp var bra, ganska lik snabba cash men helt klart läsvärd.
Jenny S var nog en av de bästa chiclits jag läst på länge. Jag satt faktiskt och skrattade för mig själv på pendeln.
Grevgatan 22 var lite för förutsägbar.
I en klass för sig var en bok jag skulle tänka mig passa lite yngre tjejer som är i början av allt det där intressanta.
Sommardöden var bra. Tog sig på slutet men jag hade lite svårt för Kallentofts språk i början (kanske kan bero på all enkelhet i chiclit-böckerna).
Och Läckberg var ju toppen som alltid. Älskar alla hennes böcker!

Det får väl bli tre böcker.. och alla jongleringsprylar =)

Inga kommentarer: