måndag 22 juni 2009

Vilken underbar lyx

Tänk, tidigare skulle jag varit ledig hela sommaren. Nu sitter jag här och njuter av en vecka där jag enbart jobbar eftermiddagar. Halv två börjar jag idag, och jobbar till stängning. Riktigt nice tid. Man behöver lite sovmorgon såhär på sommaren. Fast under en längre period skulle jag nog inte palla detta igen. Ja igen. Jag jobbade faktiskt halvtid ett helt år. Halv ett till halv fem, i ett år! Då kändes det tradigt. Man hann ju ändå inte göra något innan jobbet så jag hade lätt kunnat jobba hela förmiddagen också och få dubbla den lönen jag fick på de där tiderna. Oh well, nu hinner jag med en powerwalk i solskenet!

Jag säger som systers ex en solig dag i betalstationen i Spanien - "Adios aaamigooo!"

1 kommentar:

Mr sa...

Var det inte "amigoooos"?