tisdag 2 juni 2009

Sista dagen i skolan

Examination i simhallen. det gick galant. Klarade alla tidsgränser med bravur om jag får säga det själv! Detta var sista lektionspasset. Ett arbete ska in på torsdag men ngt var ju tvunget att göras för att fira denna sista dag. Ngt blev en inhandling av massa nya roligheter till "kortlådan". Love it!


Sedan satte jag naturligtvis igång och knåpade ihop två kort. På torsdag blir det studentmottagning. Då ska vi sjunga om studentens lyckliga dar så det står härliga till!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du inte slog min tid. Om du undrar så var den ca 30 sek snabbare än din.

Dominique

Lillis sa...

Domi my dear friend! Vad glad jag är att du kommenterar =)

Säg vad du fick då så ser vi vem som var snabbast? Jag har ju redan slagit dig i armbrytning så jag har svårt att tro att du skulle ta mig i det här =P