tisdag 23 juni 2009

Läshunger

När kommer min bokbeställning egentligen?
Skickade förvisso iväg den bara för någon dag sedan men jag är så svulten på en bra bok att jag snart kreverar. Har beställt en hel drös med chiclit. Haha! Jag har "hemska-böcker-om-förfärliga-livsöden-såsom-incest-och-liknande-förbud".. En och annan deckare slinker igenom förbudsvallen men annars blir det mest glada böcker nu för tiden.

Kolla förresten vad jag införskaffade idag



Nu syster blir det åka av.. nästa sommar får du se till att spendera i Sverige så vår cirkus blir fullständig.

3 kommentarer:

Natalie sa...

jag gick förbi den butiken idag, går förövrigt förbi dig varje dag :D vasastan oh härliga vasastan!

Mr. sa...

Instämmer, vasastan är helt fantastisk :)

Lillis sa...

Oh dont we just löööööve Vasastan! Jag vill dock minska området till Birkastan - löööövely!