fredag 12 juni 2009

Happy Birthday to me!

Ja, vad ska man säga? Ja må jag leva =)

Klockan är inte ens 14 ännu och jag kan inte hålla reda på hur mycket gratulationer jag fått. det är helt hysteriskt. Jag har så sjukt många fina och underbara vänner. Och härliga släktingar. Och trevliga arbetskamrater. Och underbara barn.

Har fått tårta på jobbet. Barnen ställde fram flaggan på min plats till lunch och bestämde att vi skulle sjunga ja må hon leva istället för matsången. Sen ringde syster ända bort ifrån träsket på andra sidan jorden (typ) och sjöng, en sekund efter det fick jag härlig sång från Benk och Bonk i örat. Lovely lovely!

Nu ska jag göra iordning inför middagen ikväll. La familia kommer!

Skönaste när jag fick sommarschemat i handen i morse.
Tusen blickar på mig och jag ögnar igenom schemat.
-"Vad tycker du, vad tycker du?"
-"Toppen!"
- "Nä men du har ju fått värsta hästschemat??!?!?!"
- "Ja fast jag vill ju jobba?"

Bytte ut en öppning dock eftersom jag inte ens tror att tågen går så tidigt på morgonen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Happy Birthday Emma!